wtorek, 15 listopada 2022

Tworzenie Postaci Warhammer 4 ed

Lubię wymyślać alternatywne sposoby tworzenia postaci. Zawsze marzył mi się sposób, który uwzględniałby preferencje Graczy, ale nie wprost. Nie chodziło o to, by Gracz mówił "chcę zagrać złodziejem", ale raczej "marzy mi się postać skryta, przebiegła, inteligentna i ciekawa świata" i system umożliwiał mu tworzenie postaci na tej podstawie. Dlatego właśnie stworzyłem krótki podręcznik tworzenia postaci do 4 edycji Warhammera, który pozwala na utworzenie postaci na podstawie cech osobowości. Przy okazji, nie zastępuje on podręcznika głównego w całości, a jest dodatkiem (wykorzystuje opisy zawodów, czy umiejętności i talentów, ale nie polega na losowym wyborze).

Jeżeli ktoś chciałby otrzymać wersję elektroniczną tego podręcznika w postaci PDF (z ilustracjami, tabelkami i wyjaśnieniem całego procesu tworzenia postaci) w cenie 6,50 PLN, może kliknąć w ten link (PayPal), lub napisać do mnie w celu uiszczenia zapłaty przelewem lub ewentualnie Blik (bleryon@gmail.com). Proszę do wpłaty dołączyć adres e-mail, na który mam wysłać PDF.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz