wtorek, 6 września 2022

Mój moduł

Powtarzałem wielokrotnie, że nie gram w gotowe moduły, stworzone przez kogoś innego. Nie ma w tym nic złego, jeśli ktoś to lubi, ale to zupełnie nie dla mnie. Wydaje mi się, że wymaga to ode mnie bardzo dużo pracy, natomiast stworzenie modułu (scenariusza) do poprowadzenia nie sprawia mi większego problemu. Własnie dlatego postanowiłem stworzyć taki moduł. I tak też zrobiłem.

Mój pierwszy moduł można pobrać TUTAJ (lub Tutaj po angielsku) zupełnie za darmo. Jeśli po pobraniu uznasz, że jest fajny i będziesz chciał za niego zapłacić, wystarczy wejść ponownie w link i tym razem wpisać ile chcesz zapłacić (lub zapłacić przez Pay Pal, bezpośrednio - można w wiadomości załączyć, że to za scenariusz, lub po prostu wpisać nazwę scenariusza). Możesz też napisać komentarz i w ten sposób dać znać, że Ci się podoba (lub nie), bez konieczności wpłacania jakiejkolwiek kwoty.

Sprawa wygląda tak, że jeśli wielu osobom spodoba się mój scenariusz, to będę ich pisał (i wystawiał na sprzedaż) więcej. Zatem jeśli uważasz, że strasznie dużo się wymądrzam i chcesz zweryfikować swoje zdanie o mnie, a jednocześnie dowiedzieć się o co tyle krzyku, to po prostu ściągnij sobie moduł mojego autorstwa i przeczytaj go lub nawet poprowadź.

Miłej zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz