czwartek, 13 października 2022

Przygodowy Archipelag

Drodzy moi czytelnicy. Z przyjemnością informuję Was, że projekt, o którym od dawna marzyłem wkroczył w fazę realizacji i pierwszy numer czasopisma poświęconego RPG, w całości mojego autorstwa, ujrzał światło dzienne! Co prawda nie wszystko poszło zgodnie z planem, ale zrealizowałem "program minimum", co oznacza, że w październikowym wydaniu Przygodowego Archipelagu znajdziecie pełnoprawną przygodę pod tytułem "Kryształ Przyszłości", którą można poprowadzić w dowolnym systemie fantasy, chociaż nie znajdziecie tam wiele więcej z planowanych przeze mnie dodatkowych materiałów. Po prostu bardzo zależało mi, by projekt, o którym myślałem od tak dawna i w który włożyłem sporo pracy ujrzał światło dzienne.

Przygodowy Archipelag numer 1 można ściągnąć tutaj już teraz, zupełnie za darmo. Jeśli jednak uznasz, że moja praca jest warta Twoich ciężko zarobionych pieniędzy, możesz wejść w link ponownie i wpisać dowolną kwotę, którą za niego zapłacisz. Jako autor otrzymam 50% tej opłaty. Będę wdzięczny za każde wsparcie. Jeżeli jednak nie możesz mnie wesprzeć absolutnie żadną kwotą, to nie przejmuj się - baw się dobrze i używaj tych materiałów w swoich grach.

Mam nadzieję, że czasopismo będzie żyło, pracuję już nad kolejną odsłoną, kolejnym scenariuszem i ciekawymi materiałami dodatkowymi. Pierwszy numer zamknął się w 40 stronach A5 i chciałbym tej liczby nie zmniejszać. To sporo pracy, więc jeśli nie uda mi się zdążyć na listopad, to czasopismo stanie się dwumiesięcznikiem, a może nawet kwartalnikiem. Być może będę je wydawał "jak zdążę" - wszystko zależy od tego, ile czasu będę mógł poświęcić na realizację tego projektu i od tego (bądźmy pragmatyczni), czy będzie on opłacalny na tyle, by porzucić inne projekty, nad którymi jednocześnie pracuję. 

Jeżeli macie jakiekolwiek uwagi do formy, fabuły, pisowni, czcionki czy czegokolwiek innego, możecie napisać komentarz lub wiadomość na e-mail bleryon@gmail.com. Mail jest także podany na ostatniej stronie okładki Przygodowego Archipelagu. 

Miłej zabawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz