sobota, 10 stycznia 2015

Imiona Bohaterów Niezależnych

Często mam problem ze spowodowaniem, by moi Gracze zapamiętali imiona Bohaterów Niezależnych. Oczywiście nie muszą pamiętać wszystkich, ale czasem pojawia się ktoś, kogo zapamiętać powinni, a oni nie przywiązują do tego wagi. Oczywiście w końcu pojawia się tyle razy, że go zapamiętują, ale czasem chciałbym, żeby zapamiętali go od pierwszego spotkania. Jeśli też miewacie taki problem, może zainteresuje Was sposób, który wymyśliłem. A właściwie dwa sposoby.
  1. Należy spowodować, by BN przedstawiając się Postaci Gracza, zrobił to w sposób, który Gracz skojarzy i zapamięta. Przykład "Cześć, jestem William. Rodzice mi dali takie imię, bo poznali się w teatrze, na sztuce Shakespeare'a. Ale możecie mi mówić Will". To powinno rozwiązać kwestię, ale oczywiście nie zawsze tak można.
  2. Ten sposób jest nieco bardziej inwazyjny i działa, gdy prowadzisz sesję dla ludzi, których dobrze znasz. Skoro ich znasz, to pewnie wiesz doskonale jak nazywają się ich znajomi czy, dajmy na to, byli faceci ich dziewczyn. Wystarczy dać to imię jakiemuś wrogowi postaci Gracza i masz gwarancję, że Gracz go nie zapomni.
Pomysłów z pewnością jest wiele, ale te dwa wydały mi się niebanalne i warte wspomnienia. Jeśli macie inne ciekawe pomysły na umieszczeniu w pamięci Gracza imienia jakiegoś Ważnego BNa, podzielcie się nimi w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz