wtorek, 9 lipca 2024

Figurka Postaci

Jestem Mistrzem Gry, ale lubię także malować figurki do gier bitewnych. Rzecz w tym, że nie gram w żadne gry bitewne - lubię tylko malować. Nie jestem malarzem wysokiej klasy, ale sprawia mi to frajdę i uważam, że mój poziom jest "znośny" (tutaj kilka próbek). Z przyjemnością jednak maluję postaci Graczy i gotowymi figurkami obdarowuję ich z rozmaitych okazji (głównie z okazji urodzin). A skoro tak, to staram się, by te figurki były im przydatne - odzwierciedlały ich bohaterów.


Tutaj dochodzimy do sedna sprawy - jak odzwierciedlić bohatera, który cały czas się rozwija, zmienia klasy, pozyskuje nową broń i magiczne przedmioty. Ja podszedłem do sprawy w sposób, z którego jestem naprawdę dumny i dlatego piszę ten post - staram się by figurka odzwierciedliła nie tyle wygląd postaci, co jej charakter!

Dlatego właśnie mimo tego, że łowca nagród stał się już prawie łowcą czarownic i miecz zamienił na młot bojowy, jego figurka przedstawia łowcę na polowaniu, w szpiczastym nieco kapeluszu, z mieczem w jednej dłoni i naładowaną kuszą w drugiej. Figurka piratki zaś przedstawiona jest w trakcie rzucania łańcuchem z kotwiczką - to typowy bandzior, łotr jakich mało. Ostatnio w dodatku zaczęło jej się podobać dokonywanie włamów.

Uważam, że w ten sposób figurki są o wiele bardziej użyteczne i uniwersalne. Trochę charakteru postaci i trochę charakteru Gracza uchwycone w pozie, kolorystyce i dynamice. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz